Installatie

Installatie

Postby Hanne » Thu Jul 19, 2012 10:27 pm

Hallo!

Ik ben lectrice vreemde talen en komend academiejaar wil ik ofwel zelf cursussen maken met Chamilo ofwel op zijn minst aan toekomstige leerkrachten kunnen vertellen over Chamilo.

Maar ik ben een totale leek wat Apache en MySQL betreft en ik krijg het (de 2.1. Aldrin versie) zelfs niet geïnstalleerd: van zodra ik localhost\chamilo\ ingeef krijg ik een installatiepagina, maar bij het aanklikken van 'installeren' crasht de Apache HTTP server (op een windows Vista computer).

Wat kan ik doen?

Alvast bedankt voor jullie tijd!
Hanne

Re: Installatie

Postby acousticghille » Fri Nov 02, 2012 2:37 pm

Hoi Hanne,

Heb je nog hulp nodig of is je probleem reeds lang opgelost?
acousticghille

Return to Dutch

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

Installatie

Installatie

Postby Hanne » Thu Jul 19, 2012 10:27 pm

Hallo!

Ik ben lectrice vreemde talen en komend academiejaar wil ik ofwel zelf cursussen maken met Chamilo ofwel op zijn minst aan toekomstige leerkrachten kunnen vertellen over Chamilo.

Maar ik ben een totale leek wat Apache en MySQL betreft en ik krijg het (de 2.1. Aldrin versie) zelfs niet geïnstalleerd: van zodra ik localhost\chamilo\ ingeef krijg ik een installatiepagina, maar bij het aanklikken van 'installeren' crasht de Apache HTTP server (op een windows Vista computer).

Wat kan ik doen?

Alvast bedankt voor jullie tijd!
Hanne

Re: Installatie

Postby acousticghille » Fri Nov 02, 2012 2:37 pm

Hoi Hanne,

Heb je nog hulp nodig of is je probleem reeds lang opgelost?
acousticghille

Return to Dutch